La Corda De Promo

28 Kasım 2011 Pazartesi

Hayat böyle,yerle bir eder tek bir sözle

Her zaman ıslatmaz gözyaşı yüzünü,bazen sırılsıklam eder kalbini,bedenin hüznü..
Ayaktayken suretin sapasağlam,anlamaz eller kalbin öldüğünü..
Dünyanın sensiz de nasıl döndüğünü..
Sen çığlıklar duyarken beyninde,onlar bilmezler nasıl yalnız kaldığını kendi bedeninde..
Muhtaçsındır çocuk gibi ağlamaya..
Muhtaçsındır yıkanmaya gözyaşlarınla..
Şimdi söyleyin;
Kaç nefes kesilir halini anlatmaya..
Kaç beden daha eksilir el açmışken yalvarmaya..

4 yorum:

  1. bu koca şehirde ,kalabalık içinde yalnızlıgı yaşıyorum.bu kadar gürültü içinde sessizligi yaşıyorum.söyle bana benden büyük sanatçı varmı dır.çünkü ben her sabah yüzümü gözyaşlarımla yıkıyorum...srhtdl

    YanıtlaSil
  2. Öyleki,asıl sanat;yalnız yaşanan hayattır
    İlginize teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. keman ve piyanonun dansına bayıldım

    YanıtlaSil